- 0231-625103
- 0231-625103
Documente publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BT
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar APIA
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Cuprins:
Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor publice: ______
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link
ANEXA 4 cerere Legii nr. 544 din 2001: click aici; ANEXA 5 reclamatie administrativa Legii nr. 544 din 2001: click aici; ANEXA 6 reclamatie administrativa Legii nr. 544 din 2001: click aici
Lista informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Primăriei comunei Mihaileni și Consiliului Local Mihaileni;
- Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Mihaileni şi cele ale persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice;
- Coordonatele de contact ale Primăriei și Consiliului Local Mihaileni, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
- Strategia Comunei Mihaileni;
- Lista cuprinzând documentele de interes public;
- Lista cuprinzând categoriile de documente elaborate şi/sau gestionate, potrivit legii;
- Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii, în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
- Raportul anual de activitate al autorităţii;
- Raportul periodic de activitate al autorităţii, după publicarea sa, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr.544/2001.
Lista informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată
- Hotararile Consiliului Local al comunei Mihaileni
- Dispozitiile cu caracter normativ emise de primarul comunei Mihaileni
- Componența nominală a Consiliului local al comunei Mihaileni, inclusiv apartenența politică, comisiile de specialitate, regulamentul de funcționare al Consiliului local.
- Rapoartele anuale de activitate intocmite de consilierii locali
- Informări intocmite de primarul comunei Mihaileni privind starea economico-socială a comunei Mihaileni, rapoartele anuale de activitate economico-socială precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotărârilor Consiliului local.
- Documentele referitoare la propunerile cetațenilor.
- Planul urbanistic general, planurile urbanistice zonale, planurile de situatie.
- Lista certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/ desființare eliberate.
- Situatia statistică privind activitatea de stare civila: numarul nasterilor, căsătoriilor, deceselor si alte asemenea.
- Lista beneficiarilor venitului minim garantat.
- Activitățile si locurile in care se prestează munca in folosul comunității, prezența lunară la muncă a beneficiarilor ajutorului social.
- Lista de achiziții publice, servicii si lucăari.
- Dosarul achizițiilor publice, inclusiv contractele de achizțtii de bunuri si servicii.
- Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.
- Nivelul impozitelor si taxelor locale stabilite conform hotararilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitatile fiscale de care beneficiază anumite categorii de cetateni, informatii care privesc aplicarea Legii nr. 571/2003, modificata si completata, privind Codul Fiscal.
- Documente ce stau la baza organizării și desfășurării licitațiilor publice
- Studii de fezabilitate, proiecte, avize ce stau la baza finanțării obiectivelor de investiții de interes local
- Declarațiile de avere și declarațiile de interese ale aleșilor locali și ale funcționarilor publici
- Ofertele de vânzare a terenurilor agricole
- Relatii de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din țară.
- Lista certificatelor de producator eliberate.
- Informatii privind activitatea cultural – sportivă desfășurată pe teritoriul comunei Mihaileni.
- Relatii cu O.N.G. – uri, programe si colaborari.
- Informatii despre programele cu finantare externă.
Lista informaţiilor ce se exceptează de la accesul liber al cetățenilor potrivit art. 15 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată